• تلفن09027508585
  • ایمیلinfo@dubai724.com
  • آدرسTower plaza floor 19 Dubai
  • ساعتهای آزادمشاوره و پشتیبانی 24 ساعت
  • تلفن09027508585
  • ایمیلinfo@dubai724.com
  • آدرسTower plaza floor 19 Dubai
  • ساعتهای آزادمشاوره و پشتیبانی 24 ساعت

با اقامت دبی به کدام کشورها میتوان سفر کرد

با اقامت دبی به کدام کشورها میتوان سفر کرد

اگر اقامت دبی را داشته باشید و بخواهید تعطیلات را در کشور دیگری که دور از دبی نیست سپری کنید انتخاب های زیادی پیش روی دارید! در واقع در نزدیکی دبی کشورهای بسیار زیبایی برای بازدید وجود دارد که تنها با ویزای اقامت در دبی می‌توان به آنها سفر کرد. همه ما آدم‌ها عاشق سفر هستیم، اینطور نیست؟ سفر کردن یکی از عوامل انگیزشی مهم برای کار کردن در طول شبانه روز است. برخی از ما حتی ترجیح دادیم کشور محل اقامت خود را ترک کرده و از یک سرزمین جدید دیدن کنیم. و اما با اقامت دبی به کدام کشورها میتوان سفر کرد ؟

خبر خوب اینکه با کارت اقامت GCC (شورای همکاری کشورهای خلیج فارس) که برای اقامت در دبی به شما داده می‌شود، علاوه بر اینکه می‌توانید به خدمات الکترونیک امن و یک پایگاه داده شخصی قابل حمل و قدرتمندتر دسترسی داشته باشید، یک دروازه برای سفر به تعدادی کشور بدون نیاز به ویزا به روی شما باز می‌شود. در واقع شما برای سفر به این کشورها فقط به ویزا در هنگام ورود نیاز دارید، ویزایی که اخذ آن با وجود اقامت در دبی بسیار آسان است. مزیت مهمی که این کشورها دارند فاصله کم آنها تا دبی است.

لازم است بدانید دبی یکی از شلوغ‌ترین فرودگاه‌های جهان را دارد که در آن پروازهای بین‌المللی به وفور انجام می‌شود. دبی بین اروپا، آسیای مرکزی، آفریقا و در مرکز خاورمیانه واقع شده است. به همین خاطر یک نقطه شروع عالی برای رفتن به هر نقطه دیگر از جهان است. در ادامه با ما همراه باشید تا چند مورد از کشورهایی که با اقامت دبی می‌توانید به آنها نیز سفر کنید را به شما معرفی کنیم.

مونته نگرو

دولت مونته نگرو اخیرا روابط دوجانبه بین خود و کشور امارات را به ویژه در زمینه گردشگری تقویت کرده است. بنابراین در جواب سوال با اقامت دبی به کدام کشورها میتوان سفر کرد میتوان گفت : مونته نگرو . این امر باعث شده این دولت تصمیم بگیرد که تمام شرایط ویزا برای شهروندان اماراتی را لغو کند. به این معنی که با کارت اقامت امارات متحده عربی، اکنون می‌توانید در خلیج کوتور قایقرانی کنید، از سواحل زیبای آن‌ دیدین کنید، مناظر شگفت‌انگیز آن را نظاره‌گر باشید و از کوه‌های Proliktije بالا بروید.

ترکیه

ترکیه یکی از بهترین کشورها برای مسافرت است. در اینجا می‌توانید با افراد از کشورهای مختلفی آشنا شوید و مناظر فوق‌العاده زیبایی را ببینید. پیشنهاد می‌شود حتما غذاهای شگفت‌انگیز و حمام سنتی ترکیه را امتحان کنید. به غیر از استانبول، از غازیانتپ، ازمیر و بدروم هم دیدن کنید.

با اقامت دبی به ترکیه سفر کن

سفر به هند با اقامت دبی

هند کشوری همه‌منظوره است. در اینجا می‌توانید متضادهای دوقطبی را در هر زمینه‌ای ببینید. ثروتمند و فقیر، خوب و بد، شلوغی و آرامش! بازدید از تاج محل ضروری است. بهترین دوره‌های یوگا را می‌توانید در هند بیابید. با امتحان کردن یکی از این دوره‌ها جدا از آرامش بیشتر، دارای افکاری مثبت‌تر می‌شوید.

نپال

مقصد بعدی با اقامت دبی نپال است. نپال یک مقصد رویایی برای هر کوهنوردی است. زیرا دروازه ورود به بلندترین قله جهان یعنی کوه اورست است. هر چند افرادی که کوهنورد نیستند، نپال را به همان اندازه دوست خواهند داشت. این کشور دارای دره‌های زیبا و خوش آب و هوا، دریاچه‌هایی با پس‌زمینه خوش منظره، معابد باستانی، تاریخ غنی و مردم محلی صمیمی است. اگر می‌خواهید هیمالیا را از نزدیک ببینید اما هنوز جرات بالا رفتن از آن را ندارید، در مورد پرواز با هواپیمای 18 نفره و بالا رفتن از میان کوه‌های باشکوه آن‌ از جمله قله اورست فکر کنید.

با اقامت دبی به نپال سفر کن

ارمنستان

ارمنستان محل میراث‌هایی است که در یونسکو به ثبت رسیده است. میراث‌هایی از جمله صومعه‌های حقپات و ساناهین، کلیسای جامع و کلیساهای اچمیاتسین، سایت باستان‌شناسی زوارتنوتس، صومعه گغارد و آزات علیا دلیل کافی برای سفر به ارمنستان هستند.

سفر به گرجستان با اقامت دبی

گرجستان کشوری پر از قلعه‌های دیدنی مانند قلعه ناریکالاست که در قرن چهارم میلادی ساخته شده است و هنوز هم با شکوه به نظر می‌رسد. کلیساها و صومعه‌هایی که بر روی تپه‌ها و غارها ساخته شده‌اند شما را به بالا رفتن از همه خود وادار می‌کنند. دریاچه‌ها و آبشارهایی در سراسر کشور قرار دارند که کاوش آنها بسیار جذاب است.

کنیا

اگر می‌خواهید تجربه حضور در حیات وحش آفریقا را نصیب خود کنید، لازم نیست راه دوری بروید. زیرا با اقامت دبی تنها چند ساعت از پارک ملی نایروبی فاصله دارید. این مکان خانه شیر، کرگدن، گورخر، زرافه، فیل، بوفالو، غزال و بسیاری دیگر از حیوانات است! سافاری‌های زیادی در اطراف این پارک وجود دارد، بنابراین اگر زمان بیشتری را در کنیا می‌گذرانید، می‌توانید به Masai Mara و Amboseli نیز سری بزنید. جنگل کارورا، کارخانه پنیر براون و باغ قهوه کارن بلیکسن نیز از جمله مواردی است که پیشنهاد می‌شود حتما از آن بازدید کنید.

با اقامت دبی به کنیا سفر کن

سریلانکا

سریلانکا از جمله کشورهایی است که در پاسخ به سوال ” با اقامت دبی به کدام کشورها میتوان سفر کرد ” میتوان از آن یاد کرد. این کشور دارای مناظر متنوعی است که احتمالا همه دوست دارند آن را ببینند. این کشور دارای سواحل بکر، آبشارهای سر به فلک کشیده و معابد تاریخی، دهکده‌های خواب آلود و همچنین پارک‌های ملی است که در آن فیل‌ها و سایر حیوانات حیات وحش به خوبی محافظت و مراقبت می‌شوند. برخی از پارک‌های ملی مانند پروژه آزادی فیل‌ها به شما اجازه می‌دهند با فیل‌ها بازی کنید (اما لازم است بدانید سواری بر آنها اکیدا ممنوع است). حتی می‌توانید فرصت حمام کردن با فیلم‌ها را داشته باشید. وسایل پیاده‌روی خود را آماده کرده و به صخره Pidurangala صعود کنید، جایی که می‌توانید منظره خیره‌کننده سریلانکا را ببینید.

سفر به اردن اقامت دبی

زمانی که در اردن هستید، در اولین محل زندگی بشر قرار دارید. یکی از مواردی که باید از آن دیدن کنید، دریای مرده است که پایین‌ترین نقطه روی زمین به شمار می‌رود. در فضای بیرونی احساس می‌کنید در منطقه حفاظت‌شده وادی رام هستید، جایی که می‌توانید غروب زیبا و راه شیری را تماشا کنید. سایت میراث جهانی پترا (که اکنون یکی از عجایب هفتگانه جهان محسوب می‌شود) یک صومعه نیمه تراشیده شده است که توسط کوه‌ها احاطه شده است. این صومعه از نظر فرهنگی، معماری و تاریخی فریبنده است و دیدن از آن حتما توصیه می‌شود.

با اقامت دبی به اردن سفر کن

قرقیزستان

اگر اقامت دبی دارید برای سفر به قرقیزستان مشکلی نخواهید داشت. بیشکک که برای بسیاری ناشناخته است، به دلیل وجود پارک‌های متعدد و خیابان‌های پر درخت، سبزترین شهر جهان محسوب می‌شود. در این کشور مساجد زیادی منتظر کاوش هستند. آلتین آرشان مکانی است که برای تجربه چشمه آب گرم در میان کوه‌های پوشیده از برف در زمستان باید از آن دیدن کنید. افرادی که اهل گردش در فضای باز هستند، عاشق کاوش در کوه سلیمان، دره کاراکول و دره علامدین خواهند شد.

تاجیکستان

اگر از طرفداران سفر به مسیری هستید که کمتر دچار تغییر و تحول شده و پیشرفت علم و تکنولوژی تاثیر زیادی بر آن نداشته است، مطمئناً عاشق تاجیکستان خواهید شد. این کشور خام و از نظر تاریخی بسیار غنی است. هزاران موزه برای کاوش در آنجا وجود دارد. به نظر می‌رسد مناظر آن عکسی هستند که از یک کارت پستال گرفته شده است. دریاچه اسکندر بسیار زیباست فقط باید آن را ببینید! غرفه‌های موجود در بازار آن شلوغ و خریداران پر جنب و جوش هستند. در این غرفه‌ها از خرید هر چیزی خوشحال خواهید شد.

سفر به پاکستان با اقامت دبی

کسانی که عاشق حیات وحش هستند، باید در پاکستان دوربین‌های خود را آماده کنند و دیوانه‌وار عکس بگیرند. پارک ملی Saiful Muluk در شمال پاکستان که محل زندگی پلنگ برفی و خرس سیاه آسیایی است یک تجربه بی‌نظیر است. پاکستان همچنین دارای مناظر زیبای دیدنی است. دریاچه سیف‌الملوک، پیر سوهاوا، تپه‌های مارگالا و دره هونزا از جمله مقاصد برتر این کشور به شمار می‌روند که با اقامت دبی می‌توان به راحتی از آنها بازدید کرد.

آیا با انواع اقامتهای امارات می توان به کشورهای سراسر جهان سفر کرد ؟

ابتدا باید بدانید که اقامت امارات شما جزء چه دسته ایست . چرا که ویزاهای متفاوت امارات شرایط متفاوتی را به شما ارائه میدهند. به عنوان مثال شما با دریافت ویزای گلدن امارات می توانید به بیش از 176 کشور سراسر جهان بدون اخذ ویزا برای کشورهای مقصد سفر کنید.

با اقامت دبی به کدام کشورها میتوان سفر کرد ؟

نپال ، هند ، ترکیه ،تاجیکستان، قرقیزستان ،پاکستان ، مونته نگرو از جمله کشورهاییست که می توان با اقامت 2 ساله امارات به آن ها سفر کرد.

پشتیبانی دبی