• تلفن09027508585
  • ایمیلinfo@dubai724.com
  • آدرسTower plaza floor 19 Dubai
  • ساعتهای آزادمشاوره و پشتیبانی 24 ساعت
  • تلفن09027508585
  • ایمیلinfo@dubai724.com
  • آدرسTower plaza floor 19 Dubai
  • ساعتهای آزادمشاوره و پشتیبانی 24 ساعت

بازاریابی در دبی (امارات)

بازاریابی در دبی

از ساختمان‌ها و برج‌های بلند گرفته تا پارک‌های زیبای یخی، همه چیز در دبی درخشان و جدید است. توسعه امارات به عنوان یک مرکز برای شرکت‌ها حتی چشمگیرتر از ساختمان‌های چندطبقه و باورنکردنی آن می‌باشد. دولت این کشور از ایجاد فضایی برای ترویج انواع نوآوری‌ها، کاملا حمایت و پشتیبانی می‌کند. این کار برای فراهم آوردن فضایی جهت آمدن شرکت‌ها به امارات متحده عربی و کمک به اقتصاد این کشور است. اگر قصد راه‌اندازی کسب و کار در امارات متحده عربی را دارید، با ما همراه باشید. این مطلب استراتژی‌هایی برای بازاریابی در دبی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

بازاریابی در دبی

در این بخش به مهم‌ترین استراتژی‌هایی که جهت بازاریایی کسب و کار خود در دبی می‌توانید به کار بگیرید، خواهیم پرداخت.

چگونگی بازاریابی برای مشاغل در دبی

ساخت وب‌سایت برای تسهیل بازاریابی دیجیتال

ایجاد وب‌سایت را باید مرحله‌ای ضروری از توسعه یک شرکت دانست. فرقی نمی‌کند که روش دیجیتال مارکتینگ شما چه باشد؛ زیرا مشتریان بالقوه، در نهایت برای کسب اطلاعات بیشتر از کسب‌وکار و خدمات شما به وب‌سایت شرکت مراجعه می‌کنند. بنابراین باید بتوانید بازدیدکنندگان وب‌سایت را متقاعد نمایید تا مشتریان بلندمدت شما شوند. به خاطر داشته باشید که مرحله ایجاد وب‌سایت از بنیادی‌ترین بخش‌های استراتژی بازاریابی دیجیتال شما است. بنابراین برای این کار اصلا خساست به خرج ندهید.

تمرکز بر تولید محتوا

بسیاری از سازمان‌ها از تولید محتوا به عنوان یکی از موثرترین روش‌های بازاریابی برای کمک به کسب و کار خود و ارتقای آن استفاده می‌کنند. بازاریابی از طریق تولید محتوا به شما کمک خواهد کرد تا حقایق و اطلاعات مرتبط با کسب و کار خود را به مشتری اعلام کنید. بدین ترتیب مردم می‌توانند به سرعت تشخیص دهند که شما چه کسی هستید و چه خدماتی را ارائه می‌دهید. این امر موجب شهرت بیشتر محصول یا خدمات شما می‌شود و اعتماد به برند شما را افزایش می‌دهد. هر محتوای منتشر شده از وب‌سایت شما در رابطه با حوزه فعالیتی، محصولات و خدمات شرکت که توسط شخص دیگری بازگو شود، بازاریابی در دبی را مفیدتر می‌کند.

سئو کردن وب‌سایت

یکی دیگر از روش‌های بازاریابی دیجیتال که توسط کسب و کارهای مدرن استفاده می‌شود، بهینه‌سازی موتورهای جستجو یا سئو (SEO) است. این کار تضمین می‌کند که وب‌سایت شما برای مخاطبان هدف قابل مشاهده باشد. زیرا آن‌ها برای دستیابی به مطلب موردنظرشان اولین کاری که میکنند جستجو در اینترنت است. از آنجایی که در شهری مانند دبی همه با اینترنت آشنایی دارند، گوگل را به عنوان بهترین گزینه برای یافتن سرویس یا خدمات مورد نظر خود انتخاب می‌کنند.

سئو کردن وب‌سایت

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

امروزه یکی از پرکاربردترین استراتژی‌های بازاریابی، از طریق شبکه‌های اجتماعی میسر می‌شود. زیرا از شبکه‌های اجتماعی می‌توان برای دستیابی به مخاطبان زیاد در مدت زمان کوتاه استفاده کرد. با این حال، نحوه استفاده شما از این پلتفرم‌ها بسیار اهمیت دارد. زیرا صِرف ارسال یک عکس یا ویدیوی مرتبط با کسب و کار شما در رسانه‌های اجتماعی، ممکن است برای جذب مشتریان جدید کافی نباشد.

پرداخت به ازای کلیک (PPC)

بازاریابی در دبی نباید فقط به بازار هدف مربوط باشد. در واقع افرادی که به دنبال محصول یا خدمات شما نیستند هم باید آگهی‌های شما را ببینند. پرداخت به ازای کلیک، یک نسخه تبلیغاتی در گوگل است که به شما امکان می‌دهد از بنرها و تبلیغات ویدیویی برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده کنید. البته این کار در وب‌سایت‌هایی میسر است که از تبلیغات گوگل (Google Ads) استفاده می‌کنند. اما با استفاده از تبلیغات نمایشی (Display Advertising) می‌توانید کسب و کار خود را در صدها وب‌سایت دیگر هم تبلیغ کنید.

بازاریابی با ایمیل

چندین سال است که بسیاری از آژانس‌ها از تبلیغات با ایمیل به عنوان یکی از تکنیک‌های موثر در بازاریابی دیجیتال بهره می‌برند. آژانس‌های بازاریابی از ایمیل‌های تبلیغاتی به عنوان یک استراتژی بازاریابی مقرون‌به‌صرفه استفاده می‌کنند. البته ارائه‌دهندگان خدمات تبلیغاتی در حال حاضر اولویت کمتری برای بازاریابی و شبکه‌یابی از طریق ایمیل قائل می‌شوند. اما مطمئنا این راه ارتباطی می‌تواند نسل‌های قدیمی‌تر را هم هدف قرار دهد.

اینفلوئنسر مارکتینگ بازاریابی در دبی

یک ایده بسیار خوب این است که اجازه دهید دیگرانی که بر مشتریان بالقوه شما تسلط دارند، درباره شرکت شما صحبت کنند. این دقیقا همان چیزی است که در اینفلوئنسر مارکتینگ صورت می‌گیرد. افراد مشهور و اینفلوئنسرهای آنلاین با فالوورهای انبوه می‌توانند کسب و کار شما را تبلیغ کنند و امکان ارتباط با افراد متعدد را به شما بدهند. به احتمال زیاد مجبور هستید برای تبلیغ کالا یا خدمات خود توسط این اینفلوئنسرها هزینه کنید. برای بازاریابی در دبی می‌توانید یوتیوبرها، بلاگرهای تاثیرگذار و اینستاگرامرها را استخدام کنید. اکثر این افراد به کار بازاریابی پولی در اکانت‌های خود مشغول هستند.

صفحات فرود برای تبدیل بیشتر و نتایج بهتر

یک وب‌سایت دارای محتوای با کیفیت و کمیت بالا بدون شک به سئو کمک می‌کند. اما اگر خواننده در اطلاعات زیاد گم شود و نتواند از خدمات شما استفاده کند، تجربه بسیار ناراحت‌کننده‌ای خواهد داشت. این مشکل در بسیاری از وب‌سایت‌های استارت‌آپ‌ها در دبی، درست مانند هر جای دیگری قابل مشاهده می‌باشد. اینجا است که اهمیت صفحه فرود یا لندینگ با دکمه فراخوان عمل یا Call To Action مناسب برجسته می‌شود. یک صفحه لندینگ قوی با عناصر CTA مناسب می‌تواند نرخ تبدیل (Conversion Rate) را به طور قابل‌توجهی افزایش دهد. در نتیجه این اقدام می‌توانید روی یک سرمایه‌گذاری با بازده بالاتر حساب باز کنید.

خدمات وب‌سایت دبی 724 برای بازاریابی در دبی

در این بخش به خدمات وب‌سایت دبی 724 برای بازاریابی در دبی اشاره می‌کنیم.

  • بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO)

اولین قدم در هنگام ایجاد کمپین بازاریابی اینترنتی مشتری بالقوه باید به پیاده‌سازی یک سئوی محلی معطوف شود. باید اطمینان حاصل ‌گردد که وب‌سایت مشتری به درستی و به طور کامل توسط موتورهای جستجوی اصلی مانند گوگل و یاهو ایندکس می‌شود. این کار به آپلود نقشه سایت XML در پلتفرم‌هایی مانند گوگل وبمستر منجر خواهد شد و رتبه‌بندی وب‌سایت را تعیین می‌کند.

  • بازاریابی کسب و کار محلی

بازاریابی محلی جزء حیاتی یک برنامه تبلیغات اینترنتی خوب و فراگیر است و یک استراتژی سنتی سئو کافی نخواهد بود. در واقع، بازاریابی برای مخاطبان محلی هدف می‌تواند برای کسب‌وکارهایی با چندین مکان به گسترش پایگاه مصرف‌کننده محلی منجر شود. بازاریابی آنلاین محلی به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا برند خود را بهبود بخشند و تعامل مثبتی با مشتریان داشته باشند. بدین ترتیب، وفاداری مشتری افزایش می‌یابد که این امر فقط در صورت انجام صحیح بازاریابی در دبی عملی خواهد بود.

  • فهرست‌های دایرکتوری کسب و کار محلی

دبی 724 خدمات سئوی محلی در دبی را ارائه می‌دهد، همچنین لیست مشتریان را به مجموعه‌ای از فهرست‌های کسب و کار آنلاین مانند Yelp اضافه می‌کند. هدف اصلی ما این است که تجارت کارفرما را به ‌شدت قابل مشاهده و در دسترس همه مشتریان قرار دهیم.

  • PPC محلی

راه‌اندازی “پرداخت به ازای کلیک”، محلی موثرترین تکنیک برای هدایت سریع مشتریان بالقوه و آماده برای خرید، به تجارت شما و تبدیل آن‌ها به مشتریان وفادار است. تبلیغات محلی PPC تنها به افرادی نشان داده می‌شوند که در نزدیک‌ترین منطقه به شما در حال سرچ باشند. این فاصله معمولا در 80 کیلومتری محل کسب یا دفتر شما قرار دارد. بنابراین ترافیک وب‌سایت شما فقط از افرادی ناشی می‌شود که در نزدیکی شما هستند و قصد خرید هم دارند. این کار بسیار موثر و کم‌هزینه است و نتایج عالی به همراه دارد.

  • بازاریابی رسانه‌های اجتماعی

مشتریان بالقوه شما در رسانه‌های اجتماعی هستند و شما باید با آن‌ها ارتباط برقرار کنید تا روی تصمیمات آن‌ها تاثیر بگذارید. بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی، موتور محرکی است که شما را به سمت مخاطب مناسب سوق می‌دهد. دبی 724 به شما در انتخاب کانال‌ها و پلتفرم‌های رسانه‌ای مناسب‌ برای جمعیت هدف شما  کمک می‌کند.

بازاریابی رسانه‌های اجتماعی

جمع‌بندی بازاریابی در دبی

امروزه توسعه و گسترش یک شرکت، دشوارتر از همیشه است. مشتریان امروزی بیش از هر زمان دیگری آگاه هستند و به اطلاعات بیشتری دسترسی دارند. بنابراین درک تمام تکنیک‌های بازاریابی بسیار مهم است. روش‌های دیجیتال مارکتینگ که ذکر شدند، فقط برای بازاریابی در دبی مفید نیستند. صرف‌نظر از اینکه شرکت شما در دبی، ابوظبی، شارجه یا امارات دیگری مستقر باشد، می‌توانید از این روش‌ها برای رفع نیازهای بازاریابی، شناخت رفتار مخاطبان و رقابت‌پذیری استفاده کنید. برای استفاده از خدمات سئو محلی در دبی، آژانس‌های بازاریابی دیجیتال برتر مانند دبی 724 را انتخاب نمایید تا به شما در بهینه‌سازی استراتژی‌ها و دستیابی به بالاترین بازده سرمایه کمک کنند.

بازاریابی در دبی چگونه انجام می‌شود؟

ساخت وب سایت، شبکه های اجتماعی، بازار یابی با ایمیل

بهترین راه بازاریابی در دبی چیست ؟

ساخت وبسایت یکی از بهترین گزینه ها برای بازاریابی در دبی است.

پشتیبانی دبی