• تلفن09027508585
  • ایمیلinfo@dubai724.com
  • آدرسTower plaza floor 19 Dubai
  • ساعتهای آزادمشاوره و پشتیبانی 24 ساعت
  • تلفن09027508585
  • ایمیلinfo@dubai724.com
  • آدرسTower plaza floor 19 Dubai
  • ساعتهای آزادمشاوره و پشتیبانی 24 ساعت

تجارت در دبی (امارات)

بسیاری از مهاجران به امارات متحده عربی، با تجارت در این کشور به کارآفرینان موفقی تبدیل شده‌اند. حکومت سرمایه‌پذیر کشور امارات تضمین می‌کند که دبی، ابوظبی و سایر امارت‌های این کشور محیط مناسبی برای رشد و توسعه کسب و کارها باشند. در نتیجه، دبی به یکی از برترین مقاصد تجاری در سراسر جهان تبدیل شده است و بسیاری از خارجی‌ها در حال راه‌اندازی کسب و کار در آن هستند. با یک تلاش متمرکز و هماهنگ، می‌توان از مزایای بی‌نظیر تجارت در دبی بهره برد.

تجارت‌های مطرح در دبی

شناخت ایده‌های برتر کسب و کار موفق در دبی و کل امارات، بسیار مفید خواهد بود. به این ترتیب، می‌توانید مورد سازگار با استعداد خودتان را انتخاب کنید و یک کسب و کار مناسب در دبی داشته باشید. اما بهترین کسب و کار برای شروع و برخی از سودآورترین مشاغل در دبی کدام‌ها هستند؟ اگر به دنبال راه‌اندازی یک کسب و کار در دبی می‌باشید، در این مطلب چند ایده تجاری موفق را پیدا خواهید کرد.

تجارت‌های مطرح در دبی
  1. بخش ساخت و ساز

امروزه دبی با ایجاد تاسیسات زیرساختی، آسمان‌خراش‌ها، واحدهای صنعتی و غیره به رشد خود ادامه می‌دهد. بنابراین ورد به بخش ساخت و ساز در امارات می‌تواند ایده بسیار خوبی باشد. اگر تجربه و تخصص کافی در این زمینه داشته باشید، چشم‌انداز رشد بسیار خوبی در انتظار کسب و کار شما خواهد بود. در عین حال، شرکت‌هایی که مصالح ساختمانی ارائه می‌کنند نیز دارای دامنه وسیعی هستند و یکی از بهترین مشاغل برای تجارت در دبی محسوب می‌شوند.

  • تجارت الکترونیک

از میان بهترین و موفق‌ترین ایده‌های تجاری در بازار معاصر امارات و دبی می‌توان به حوزه تجارت الکترونیک اشاره کرد. شما برای راه‌اندازی یک تجارت الکترونیکی در دبی برخلاف بسیاری از زمینه‌های تجاری دیگر، به سرمایه‌گذاری زیاد نیازی ندارید. حوزه تجارت الکترونیک در کشور امارات به ویژه پس از دوره همه‌گیری کووید 19 یک رشد استثنایی را تجربه کرد.

  • سفر و جهانگردی

امارت دبی در حال حاضر یکی از مقاصد برتر گردشگری در خاورمیانه و حتی سراسر جهان به شمار می‌رود. این امارت برخلاف دیگر کشورهای حوزه خلیج‌فارس، ذخایر نفتی ندارد و از گردشگری، تجارت، ترانزیت و سایر فعالیت‌های مشابه درآمد کسب می‌کند. وجود جاذبه‌های گردشگری مختلف در دبی به افزایش قابل توجه تعداد گردشگران منجر شده است. از این رو، توصیه می‌شود شانس خود را در صورت تمایل در بخش سفر و گردشگری دبی آزمایش کنید.

  • آژانس املاک و مستغلات

ورود مهاجران متعدد با خانواده و بدون خانواده، زمینه دیگری را برای تجارت در دبی فراهم کرده است. شما با راه‌اندازی کسب و کار مشاور املاک در دبی می‌توانید خدمات املاک و مستغلات را در زمینه‌های تجاری، مسکونی و صنعتی ارائه دهید. بخش املاک با افزایش مهاجران به امارات و رشد و توسعه اقتصادی این کشور روز به روز با رونق بیشتری مواجه خواهد شد.

  • بخش بهداشت

دبی فرصت‌های گسترده‌ای را برای کارآفرینی در بخش سلامت فراهم کرده است. شما می‌توانید با دریافت تاییدیه‌های مورد نیاز برای برنامه‌های تجاری خود در بخش سلامت به راه‌اندازی یک کسب و کار در این زمینه بپردازید. اگر برای تشریفات راه‌اندازی کسب و کار یا راهنمایی در مورد مسائل مرتبط نیاز به پشتیبانی دارید، با دبی 724 تماس بگیرید.

  • کارهای فنی

افراد، شرکت‌ها و سازمان‌های دبی نیاز مبرمی به تکنسین‌ها، برق‌کارها، لوله‌کش‌ها و سایر متخصصان فنی برای نگهداری، تعمیر یا تعویض تاسیسات خود دارند. در واقع اماراتی‌ها به افرادی نیازمند هستند که بتوانند کارهای فنی را بدون نظارت یا دخالت آن‌ها سر و سامان دهند. بنابراین شرکت خدمات فنی و تاسیساتی شما می‌تواند به رشد مطلوبی در این زمینه دست یابد. اگر شما یک فرد فنی و مسئول واجد شرایط، با تجربه، توانا و قابل اعتماد باشید، می‌توانید شرکت خود را در دبی راه‌اندازی کنید.

کارهای فنی در دبی
  • خدمات مشاوره

افراد دارای صلاحیت و تجربه کافی در یک زمینه خاص هم می‌توانند یک کسب و کار ارائه خدمات مشاوره در امارات ایجاد کنند. اما قبل از راه‌اندازی شرکت و شروع فعالیت‌های تجاری خود باید تمام تاییدیه‌ها را از نهادهای مربوطه دریافت کنید. با دبی 724 تماس بگیرید تا اطلاعات دقیقی در مورد مشاغل مختلف مشاوره در دبی و پیش نیازهای آنها به شما ارائه شود.

  • سالن زیبایی

آیا شما یک متخصص زیبایی هستید یا در این زمینه ذوق و استعداد دارید؟. اگر این‌طور است، پس می‌توانید برای راه‌اندازی کسب و کار سالن زیبایی خود در دبی اقدام کنید. چنین کسب و کارهایی را می‌توان با سرمایه‌گذاری کم نیز راه‌اندازی کرد. سپس با رشد و رونق سالن زیبایی می‌توان آن را بسط و گسترش داد.

  • کسب و کار رستوران

غذا یکی از نیازهای اساسی بشر است. یک رستوران که غذاهای باکیفیت ارائه می‌دهد، در دبی بسیار موفق خواهد بود. چرا که دبی و کشور امارات دارای مهاجران متعددی است که تنها و مجرد هستند. بنابراین راه‌اندازی کسب و کار رستوران برای تجارت در دبی از احتمال موفقیت بالایی برخوردار خواهد بود.

  1. خدمات نظافتی

شما می‌توانید یک شرکت نظافتی را بدون هر گونه مشکل خاصی در دبی ایجاد کنید. این شرکت می‌تواند به عنوان خدمات نظافتی مسکونی، تجاری یا صنعتی عمل کند. برای این کار به زیرساخت‌ها، سرمایه‌گذاری و نیروی کار مرتبط نیاز خواهید داشت. بنابراین موردی را انتخاب کنید که برای شما مناسب‌تر است. چرا که به عنوان یک کسب و کار نظافت صنعتی، امکان دارد به تجهیزات سنگین، نیروی انسانی بالا و زیرساخت قوی‌تر نیاز داشته باشید.

مراحل شروع کسب و کار در دبی

رویه راه‌اندازی یک کسب و کار در دبی بسیار ساده صورت می‌پذیرد و هدف آن، جذب سرمایه‌های افراد است. بنابراین هر کسی می‌تواند بدون هیچ‌گونه مشکلی در امارات شرکت تاسیس کند. سیاست‌های سرمایه‌پذیر در کشور امارات توسط کارآفرینان سابق و مقیم بسیار تحسین می‌شوند. مراحل تشکیل و تاسیس شرکت و تجارت در دبی شامل مراحل زیر خواهند بود.

  • شناسایی فعالیت تجاری شما
  • انتخاب حوزه قضایی (سرزمین اصلی، منطقه آزاد یا ساحلی)
  • در صورتی که تجارت در سرزمین اصلی دبی باشد، باید درخواست خود را به همراه مدارک لازم به وزارت توسعه اقتصادی (DED) ارسال کنید.
  • ثبت‌نام تجاری
  • اخذ تاییدیه اولیه برای تشکیل شرکت
  • اخذ تاییدیه‌های لازم بسته به نوع کسب و کار شما
  • دریافت مجوز کسب و کار در دبی
  • شروع عملیات تجاری تمام‌عیار خود

چرا تجارت در امارات با دبی 724؟

بخش خدمات راه‌اندازی کسب و کار دبی 724 خدمات قابل اعتمادی را به کارآفرینان مهاجر ارائه می‌دهد. معاملات شفاف، خدمات قابل اعتماد و عملکرد معتبر، دبی 724 را به یکی از برترین‌ها شرکت‌ها در زمینه مشاوره راه‌اندازی کسب و کار تبدیل کرده است. این شرکت مفتخر می‌باشد که برای سال‌های متمادی به افراد مختلف در تحقق رویاهایشان کمک کرده است.

چرا تجارت در امارات با دبی 724؟

همان‌طور که نام “دبی 724” نشان می‌دهد، این موسسه با پشتیبانی استثنایی و همه روزه خود به شما برای راه‌اندازی تجارت در دبی یاری می‌رساند. بنابراین همین امروز با دبی 724 تماس بگیرید و سفر خود را به سوی ثروت آغاز کنید.

جمع‌بندی

تجارت در دبی به دلیل فضای کسب و کار عالی، حمایت دولت و وجود سرمایه می‌تواند سودآوری فوق‌العاده به همراه داشته باشد. تمامی کسب و کارهایی که در این مطلب مورد اشاره قرار گرفتند، با یک مدیریت علمی و حرفه‌ای می‌توانند سودآوری زیادی به ارمغان آورند. برای کسب راهنمایی بیشتر در این زمینه می‌توانید از مشاوره متخصصان دبی 724 بهره ببرید.

تجارت‌های مطرح در دبی کدامند ؟

ساخت و ساز ،سفر و جهانگردی ،آژانس املاک و مستغلات ، مواد غذایی و رستوران از کسب و کار های پردرآمد در دبی هستند .

مراحل شروع کسب و کار در دبی چیست ؟

شناسایی فعالیت تجاری ،انتخاب حوزه قضایی (سرزمین اصلی، منطقه آزاد یا ساحلی)، ثبت‌نام تجاری،اخذ تاییدیه اولیه برای تشکیل شرکت،اخذ تاییدیه‌های لازم بسته به نوع کسب و کار و دریافت مجوز کسب و کار در دبی از اولین اقدامات هستند.

پشتیبانی دبی