• تلفن09027508585
  • ایمیلinfo@dubai724.com
  • آدرسTower plaza floor 19 Dubai
  • ساعتهای آزادمشاوره و پشتیبانی 24 ساعت
  • تلفن09027508585
  • ایمیلinfo@dubai724.com
  • آدرسTower plaza floor 19 Dubai
  • ساعتهای آزادمشاوره و پشتیبانی 24 ساعت

حواله بانکی در دبی (امارات)

حواله بانکی در دبی (امارات)

اگر می‌خواهید بدانید چگونه به دبی و از دبی پول انتقال دهید، دیگر جای نگرانی نیست. زیرا خدمات حواله بانکی در دبی از صرافی ها گرفته تا پلتفرم‌های آنلاین بسیار زیاد هستند. شما از این پلتفرم‌های متعدد می‌توانید برای نقل و انتقال بانکی استفاده کنید. در این مطلب به فهرستی از بهترین خدمات انتقال پول در دبی اشاره می‌کنیم. این فهرست از مراکزی مانند صرافی‌ها، بانک‌ها و سایر درگاه‌های آنلاین تشکیل شده است.

حواله بانکی در دبی

حواله بانکی در دبی با صرافی‌ها

صرافی‌ها را باید محبوب‌ترین پلتفرم‌ها برای ارسال پول به مناطق مختلف جهان دانست. مهاجرانی که در دبی زندگی می‌کنند هم عمدتا از صرافی‌ها برای ارسال پول استفاده می‌کنند.

  1. صرافی FLASHRemit

صرافی FLASHRemit با ارائه راه‌حل‌های متنوع و نوآورانه به یک برند مالی پیشرو در امارات تبدیل شده است. شما می‌توانید برای حواله بانکی سریع و فوری در دبی از خدمات مالی آن‌ استفاده کنید. صرافی FLASHRemit با نزدیک به 140 بانک مشهور در سراسر جهان مکاتبه و همکاری دارد. خدمات حواله بانکی در دبی با FLASHRemit کاملا شفاف هستند. پس از واریز وجه، هم فرستنده و هم گیرنده یک اعلان پیامکی دریافت می‌کنند.

  • صرافی GCC Remit

صرافی GCC Remit یک ارائه‌دهنده خدمات انتقال پول مشهور در جهان است که حضور گسترده‌ای در مناطق مختلف امارات دارد. با GCC Remit می‌توانید مستقیما پول را به حساب بانکی دیگران واریز کنید. این صرافی شبانه‌روزی و حتی در تعطیلات بانکی کار می‌کند.

  • صرافی الانصاری (Al Ansari Exchange)

صرافی الانصاری در ابتدا به عنوان شاخه‌ای از یک کسب و کار ایجاد شد. اما در چند سال گذشته رونق گرفت و خدمات حواله بانکی در دبی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. این صرافی با بیش از 150 بانک ارتباط دارد و به شما امکان می‌دهد تا پول خود را در یک شبکه گسترده جهانی منتقل کنید. برای انتقال وجه خود در صرافی الانصاری می‌توانید از حواله‌های فوری، حواله‌های سیمی، حواله درب منزل، حواله‌های بانکی و حواله‌های فوری استفاده کنید.

صرافی الانصاری (Al Ansari Exchange)
  • صرافی ارینت (Orient Exchange)

صرافی ارینت خود را به عنوان یک برند خدمات مالی قابل‌اعتماد در امارات تثبیت کرده است. این شرکت از روابط عالی با بانک‌ها و سایر موسسات مالی در سراسر جهان بهره می‌برد. صرافی ارینت از طریق حالت RTGS و NEFT می‌تواند به راحتی وجوه را به بیش از صد بانک واریز کند. این صرافی با بانک‌های بزرگی مانند دویچه، بانک ملی پنجاب، NBP، Summit، Asian United، BPI، Ezetop و بانک HDFC شراکت دارد.

  • صرافی WorldRemit

صرافی WorldRemit یکی دیگر از مراکزی است که خدمات آنلاین حواله بانکی در دبی را ارائه و فرآیند انتقال پول را بسیار آسان می‌کند. با این صرافی می‌توانید پول را مستقیما به بانک یا به صورت پول نقد فیزیکی ارسال کنید. همچنین می‌توانید گزینه تحویل نقدی درب منزل را هم انتخاب کنید. در WorldRemit می‌توانید با کارت نقدی، اعتباری، پیش‌پرداخت، انتقال حساب بانکی، پول فیزیکی، Interac، iDeal، Google و Apple Pay حواله کنید.

  • صرافی وال استریت

صرافی وال استریت یک راه‌حل تک‌مرحله‌ای برای تمام نیازهای مالی شما است. اگر به دنبال گزینه‌ای قابل‌اعتماد برای حواله بانکی در دبی هستید، همیشه می‌توانید به خدمات صرافی وال استریت اعتماد کنید. حواله‌های بانکی، تحویل پول نقد و تسهیلات انتقال خانه به خانه از خدمات این صرافی هستند. همچنین می‌توانید از طریق سوئیفت پول انتقال دهید.

حواله بانکی در دبی از طریق بانک‌ها

برخی از افرادی که در دبی زندگی می‌کنند، روش مرسوم بانکی را برای انتقال پول ترجیح می‌دهند. بانک‌های زیادی در دبی وجود دارند که می‌توانند نیازهای حواله شما را برآورده کنند.

  1. بانک NBD

خدمات حواله مستقیم (DirectRemit) در بانک NBD را باید بهترین راه برای انتقال پول در دبی دانست. با حواله مستقیم می‌توانید به کشورهایی نظیر هند، پاکستان، سریلانکا، فیلیپین و مصر پول حواله کنید. خدماتی مانند بانکداری آنلاین، بانکداری تلفن همراه و گزینه خودپرداخت در این بانک وجود دارند که می‌توان از آن‌ها برای نقل و انتقال مالی استفاده کرد.

  • بانک مشرق

خدمات انتقال سریع (Quick Remit) در بانک مشرق برای انتقال پول از دبی به سایر کشورهای جهان استفاده می‌شود. انتقال سریع، شما را قادر می‌سازد تا پول خود را فورا منتقل کنید. کافی است وارد مشرق آنلاین شوید، سپس گزینه QuickRemit و گیرنده را انتخاب کنید. محدودیت تراکنش برای حواله سریع به هند در بانک مشرق بین 100 تا 100.000 درهم و برای پاکستان 100 درهم است.

خدمات انتقال آنلاین پول در دبی

روش دیگر برای حواله بانکی در دبی از طریق چند پلتفرم حواله آنلاین است. این پلتفرم‌ها برای آن دسته از شرکت‌های بزرگ که با فریلنسرهایی از کشورهای مختلف کار می‌کنند، بسیار حائز اهمیت هستند. زیرا به آن‌ها کمک می‌کنند تا حقوق افراد دورکار خود را به‌موقع پرداخت کنند.

  1. مانی گرام

با مانی گرام (MoneyGram) می‌توانید روش انتقال پول مناسب خود را به کار بگیرید و پول را به حساب بانکی یا کیف پول موبایل بفرستید. فرآیند آنلاین انتقال پول با مانی گرام بسیار آسان و به شکل زیر است.

  • وارد حساب مانی گرام می‌شوید.
  • مشخصات گیرنده وجه و مبلغ مورد نظر را وارد می‌کنید.
  • کارت خود را انتخاب می‌کنید و گزینه پرداخت را می‌زنید.

همچنین اگر گزینه آنلاین برای شما قابل‌اعتماد نیست، می‌توانید تراکنش خود را با یک نماینده مانی گرام در نزدیکی خود تکمیل کنید.

  • اکسپرس مانی

اکسپرس مانی (Xpress Money) خدمات حواله بانکی در دبی را با امنیت بالا ارائه می‌دهد. پس اگر یک انتقال وجه بدون دردسر می‌خواهید، می‌توانید به اکسپرس مانی اعتماد کنید. این پلتفرم به شما امکان انجام تراکنش آنلاین را می‌دهد. امکان دریافت نقدی یا واریز به حساب، در اکسپرس مانی قابل انتخاب است.

  • وسترن یونیون

درگاه مالی وسترن یونیون (Western Union) مطمئن‌ترین انتخاب برای انتقال آنلاین پول در دبی به شمار می‌رود. فقط کافی است وارد پروفایل خود شوید، مشخصات گیرنده وجه را وارد کنید و حواله را با کارت اعتباری پرداخت کنید. پس از انجام تراکنش، یک ایمیل تایید شامل یک شماره پیگیری دریافت خواهید کرد. با این شماره می‌توانید وضعیت تراکنش خود را در هر زمان بررسی کنید. انتقال پول بسته به کشور گیرنده شما معمولا یک تا دو روز طول می‌کشد.

  • پی پال

یکی دیگر از راه‌های سریع و مطمئن برای انجام حواله بانکی در دبی استفاده از حساب پی پال (PayPal) است. پی پال یک سیستم پرداخت آنلاین است که امکان انتقال فوری پول را فراهم می‌کند. شما می‌توانید در هر زمان و بدون هیچ هزینه‌ای، انتقال وجه داشته باشید. این برنامه همچنین می‌تواند برای ارسال پول در هر نقطه از جهان استفاده شود.

پی پال

در اینجا فهرست بهترین خدمات دهندگان انتقال پول در دبی را به پایان می‌رسانیم. امیدواریم با سهولت کامل بتوانید پول را به مقصد مورد نظر خود انتقال دهید. پول ارسالی شما از دبی و به دبی، درهم (AED) خواهد بود. بنابراین داشتن اطلاعات درباره نرخ تبدیل درهم امارات به همه ارزهای رایج، مفید است.

جمع‌بندی

ارز امارات از جایگاه جهانی و ارزش قابل‌توجهی برخوردار است. بنابراین افرادی که آن را با ارزهای دیگر مبادله می‌کنند یا برای خانواده خود می‌فرستند، نیازی به نگرانی ندارند. درهم امارات در دو نوع اسکناس و سکه عرضه می‌شود. روی هر کدام از پول‌های امارات نمادهای خاصی حک شده‌اند که ممکن است حس کنجکاوی را در شما برانگیزانند. موسسه ویزا دبی می‌تواند درباره خدمات حواله بانکی در دبی راهنمای شما باشد. بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با موسسه مهاجرتی ویزا دبی تماس بگیرید.

محبوب صرافی های دبی کدامند ؟

صرافی FLASHRemit ،صرافی GCC Remit ،صرافی الانصاری (Al Ansari Exchange) از محبوب ترین صرافی های دبی هستند.

خدمات انتقال آنلاین پول در دبی چگونه انجام می‌شود؟

با پلتفرم های مانند مانی گرام ، اکسپرس مانی ،وسترن یونیون و پی پال می توان خدمات انتقال آنلاین پول در دبی را انجام داد.

پشتیبانی دبی