• تلفن09027508585
  • ایمیلinfo@dubai724.com
  • آدرسTower plaza floor 19 Dubai
  • ساعتهای آزادمشاوره و پشتیبانی 24 ساعت
  • تلفن09027508585
  • ایمیلinfo@dubai724.com
  • آدرسTower plaza floor 19 Dubai
  • ساعتهای آزادمشاوره و پشتیبانی 24 ساعت

ثبت شرکت در دبی (امارات)

ثبت شرکت در دبی : امارات متحده عربی (UAE) در جنوب شرقی شبه جزیره عربستان واقع شده است و هم مرز با عمان و عربستان صعودی است.در ماه دسامبر 1971 امارات متحده عربی به فدراسیونی متشکل از شش امارات : ابوظبی، دبی، شارجه، عجمان، ام القوین، و فجیره تبدیل شد. امارت دیگری به نام راس الخیمه هم در سال 1972 به این فدراسیون اضافه شد. پایتخت این کشور ابوظبی است که از میان این امارات ثروتمندترین و بزرگترین امارت است.

از سال 1971 تا کنون امارات متحده عربی به سرعت در حال پیشرفت است و اکنون یکی از کشورهای توسعه یافته جهان به حساب می‌آید. تا جایی که در حال حاضر جهانیان آن را قطب قدرتمند تجارت و حمل ونقل می‌دانند. در سال 2021 امارات متحده عربی 50 سالگی خود را طی رویدادی با شکوه به نام جوبیل طلایی جشن گرفت. در سال 2023 امارات متحده عربی میزبان بیست و هشتمین کنفرانس اعضای کنوانسیون چارچوب سازمان ملل متحد در مورد تغییر آب و هوا (COP28) خواهد بود.

حتما شما هم به عنوان یک کارآفرین یا صاحب کسب و کار تا کنون بارها به فکر این افتاده اید که هر طور شده به این قطب قدرتمند بپیوندید. بی شک بارها به راه اندازی حرفه‌تان در دبی یا حداقل گسترش آن تا این نقطه از کره خاکی فکر کرده اید. امارات متحده عربی با فراهم آوردن محیطی بسیار سود آور برای پرورش کسب و کارهای نوین به یکی از جذابترین مقصدها تبدیل شده است.

ثبت شرکت در دبی (امارات)

مزایای ثبت شرکت در دبی (امارات)

با ثبت شرکت در دبی از مزایای بی شمار و البته کم نظیری بهره‌مند می‌شوید که در هیچ کجای دنیا چنین تجربه‌ای برایتان فراهم نخواهد شد. بسیاری از سرمایه‌گذاران خارجی، دبی را به عنوان مقصد نهایی خود انتخاب میکنند چرا که در این کشور می ‌توانند مالک 100 درصد کسب و کارشان باشند و به شریک احتیاج ندارند. نه دولت و نه هیچ فرد بومی اماراتی دیگری در کسب و کار آنها شریک نخواهد بود.

صرفه جویی در پرداخت مالیات و زیر ساخت‌های تجاری پیشرفته‌ای که این کشور برای تاجران فراهم آورده ، از مهمترین دلایلی است که به قطبی بسیار جذاب بدل شده است. به لطف این تجهیزات و پتانسیل موجود در این کشور سرمایه‌گذاران می توانند کسب و کار خود را به این ناحیه جذاب در خاورمیانه برسانند. علاوه بر این، سبک زندگی درجه یک و فرصت های تجاری رو به رشد، امارات متحده عربی را به اولین انتخاب مهاجران و تجّار تبدیل کرده است.

سرمایه‌گذاران می توانند از میان طیف گسترده‌ای از فرصتهای ثبت شرکت موجود در منطقه، ایده آلترین انتخاب را داشته باشند. مجوزهای تجاری و فعالیت‌های تجاری متنوعی برای ما وجود دارد که به کمک متخصصین میتوانید مناسبترین آنها که با نیازهای تجاریتان مطابقت دارد را انتخاب کنید. سرمایه‌گذاران می توانند بدون دردسر و با پیگیری مراحل ثبت شرکت به روش صحیح، شرکت مورد علاقه و مرتبط با زمینه فعالیتشان را در امارات متحده عربی راه اندازی کنند.

شما به راحتی می توایند با مشاوران ما در dubai 724 تماس گرفته تا آنها به صورت رایگان شما را در انتخاب بهترین روش برای ثبت شرکت در دبی راهنمایی کنند. آنها بر اساس ساختار شرکت تجاری و زمینه فعالیتتان سریعترین و به روزترین روش برای ثبت شرکت در امارات را به شما معرفی می‌کنند. حوزه های قضایی که شما می توانید در آنجا شرکت خود را ثبت کنید به سه دسته کلی :

  • منطقه اصلی یا مین لند (Mainland)
  • منطقه آزاد (Free zone)
  • و منطقه فرا ساحلی (Offshore) تقسیم میشوند.
مزایای ثبت شرکت در دبی (امارات)

هزینه ثبت شرکت در امارات

اساسا هزینه ثبت شرکت در امارات بسته به فعالیت شرکت شما و البته ناحیه‌ای که برای این منظور انتخاب می‌کنید متفاوت خواهد بود. نگران نباشید ما در سری مقالات آتی برایتان از جزئیات هزینه‌ها خواهیم گفت. در حال حاضر طبق مصوبه اخیر کابینه سال 2021 ، شرکت هایی که در مین لند (mainland) ثبت می‌شوند به عنوان یک نهاد 100 خارجی در امارات شناخته می‌شوند. البته بسته به نوع فعالیت شرکت تجاری و بخش صنعتی مقررات خاصی وجود دارد که سرمایه‌گذار موظف به رعایت آن‌‌ها است.

سرمایه‌گذارانی که مایل به ثبت شرکت  در منطقه آزاد و فرا ساحلی امارات هستند هم می توانند به صورت 100 درصدی مالک کسب و کار خودشان باشند ، اما این نواحی قوانین و مقررات خاص خودش را داشته و سرمایه گذاران هم به طبع مجبور به رعایت ویژگی های خاصی هستند

به صورت کلی هزینه ثبت شرکت در دبی در مناطق آزاد  از 10 هزار درهم شروع می‌شود. تجار و سرمایه گذاران مهاجر می توانند از طیف گسترده ای از فعالیت های تجاری که در مناطق آزاد دبی برای آنها فراهم است هم بهره برده و با کمترین هزینه ممکن مجوز راه اندازی کسب کارشان در دبی را دریافت کنند .

قدم به قدم تا ثبت شرکت در دبی

در صورتیکه یک سری اقدامات را  به درستی انجام دهید ، فرآیند ثبت شرکت در دبی ( امارات ) با موفقیت تمام و منظم انجام خواهد شد.  متخصصان ما در dubai 724 فرآیند ثبت شرکت در دبی را به صورت کامل و کاملا حرفه‌ای انجام خواهند داد. تیم پشتیبانی دبی724 تا زمانی که اسناد و مدارک ثبت شرکت به سرمایه گذاران و تجار تحویل داده شود ، در کنار آنها خواهند ماند.

انتخاب یک نام تجاری صحیح از اقدامات بسیار مهمیست که سرمایه گذار می بایست جهت آغاز فرآیند ثبت شرکت در امارات به آن توجه ویژه ای داشته باشد. به علاوه سرمایه گذار باید طبق مجوزی که دریافت میکند فعالیت کسب و کارش را مشخص نماید. چرا که در نهایت فعالیت یا خدمتی که شرکت ارائه میدهد  باید با فعالیت اعلام شده اش مطابقت داشته باشد.

در مرحله اول فرم درخواست ، مدارک پشتیبان، مشخصات سرمایه گذار و غیره به مراجع مربوطه ارسال می‌شود.  سپس سرمایه گذار برای اخذ مدارک شرکت و مجوز تجاری هزینه پروانه تجارت را پرداخت میکند. در مرحله آخر آنها می توانند برای ویزای سرمایه گذاری و حساب بانکی اقدام کنند.

دبی 724 صفر تا صد این مراحل را برای شما سرمایه گذاران و تجار عزیز انجام خواهد داد و تا آخرین مراحل همراه شماست. اگر مایلید از مرحله به مرحله این فرآیند آگاه شوید پیشنهاد میکنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشد.

مراحل ثبت شرکت در دبی

  1. مشاوره با متخصصین

ما در DUBAI 724  می توانیم به عنوان نماینده شما وارد عمل شویم. در مرحله اول می توانید با متخصصان این حوزه تماس گرفته و از اقدامات لازم و به صورت کلی فرآیند کار با اطلاع شوید. در نمایندگی های ما تیمی بسیار حرفه ای مستقر هستند تا برای انجام کل فرآیند از تنظیم و گردآوری اسناد گرفته تا ثبت شرکت و تحویل مدارک به شما همراهیتان کنند.

  • تاییدیه نام و حوزه فعالیتی

انتخاب و تایید نام تجاری مناسب دومین اقدامات مهم دیگریست که برای ثبت شرکت در امارات باید انجام دهید. بهتر است ابتدا حوزه فعالیتی شرکت تجاری خود را مشخص کرده سپس خدماتی که به مشتریانتان ارائه میدهید را لیست کنید و در نهایت طبق این اطلاعات نام تجاری مناسب را انتخاب کنید.

پیشنهاد میکنیم قبل از انتخاب نام تجاری ابتدا قوانین نامگذاری ارائه شده توسط دولت امارات را مطالعه کنید تا هیچگونه تاخیری در روند ثبت نام پیش نیاید. البته به صورت کلی میتوانید هر نامی را انتخاب کنید اما مطمئن شوید که این نام معانی توهین آمیزی به اعتقادات مذهبی نداشته باشد.

مراحل ثبت شرکت در دبی
  • انتخاب محل مناسب کسب و کار

انتخاب یک محل ایده آل برای کسب و کارتان بیش از آنچه فکر می‌کنید در موفقیتتان تاثیر خواهد داشت، چرا که در نواحی مختلف شرایط متفاوتی بر تجارت شما حاکم می‌شود. برا ی مثال قوانین مالیاتی ، زیر ساخت ها ، منابع موجود ، همکاری با تجارت‌های دیگر و قرار گرفتن در معرض اقتصاد‌های دیگر از یک منطقه به منطقه دیگر متفاوت خواهد بود. فقط در شرایطی فضای اداری برای کسب و کارتان در نظر بگیرید که واقعا مورد نیازتان باشد زیرا اساسا مکان‌های تجاری در دبی شرایط ایده آلی برای درآمدزایی هستند.

  • تهیه پیش نویس از تفاهم نامه انجمن و اساس نامه ( MoA)

اگر قصد دارید کسب و کارتان را در مین لند (mainland) ثبت کنید ، مجبورید از یک Local Service Agent نماینده خدمات محلی کمک بگیرید. این موسسه هیچ گونه دخالتی در فعالیت تجاری شما نخواهد داشت و تنها برای اخذ مجوزها و تاییدیه‌های مورد نیاز و اجباری شما را یاری می‌دهد. شما مالک 100 درصد کسب و کار خود هستید و قرار نیست مثل شرایطی که قبلا در امارات فراهم بود 51 درصد از مالکیت خود را به یک شخص بومی بدهید.

بنابراین، LSA به شما در حفظ مالکیت قانونی کسب و کارتان کمک می کند. گام بعدی که بر اساس ساختار و مدل کسب و کار شرکت شما ممشخص میشود تهیه و امضای یک اساسنامه که به آن Memorandum of Association (MoA) گفته می‌شود، است.

  • درخواست مجوز شرکت تجاری

اگر شرکت خود را در مین لند ثبت می‌کنید برای دریافت مجوز تجاری خود باید به DED  یا همان سازمان همکاری و توسعه اقتصادی مراجعه کنید. در صورتیکه برای ثبت شرکت از منطقه آزاد اقدام می‌کنید مسئولیت تاییدیه ‌ها به عهده مسئولان محلی است و در نهایت شما مجوزتان را از آنها دریافت می‌کنید. البته بعد از طی این مراحل ممکن است مجبور شوید تاییدیه های دیگری را هم از سایر نهادهای حکومتی بگیرید.

  • بازگشایی حساب بانکی

بعد از پشت سر گذاشتن تمامی این مراحل اداری اعم از دریافت مجوزها و تاییدیه ها اکنون وقت آن رسیده است که یک حساب بانکی برای شرکت خود در دبی باز کنید. بهتر است قبل از هرگونه اقدامی تحقیقات خود در رابطه با بانکی که می خواهید در آنجا حساب باز کنید را تکمیل کنید. منظورمان از تحقیق به دست آوردن اطلاعات کافی درباره تسهیلات و مزایایی که به شما ارائه می‌دهند است. بانک مورد نظر باید جوابگوی نیازها و توقعات شما باشد و هزینه و کارمزدهای بالایی نداشته باشد.

مدارک مورد نیار برای ثبت شرکت در دبی (امارات)

مدارک مورد نیار برای ثبت شرکت در دبی (امارات)
  • عکس پرسنلی  سایز عکس پاسپورت
  • فرم درخواست
  • کپی پاسپورت تمامی شرکا و متقاضیان
  • کپی ID کارت موسسه LSA
  • اسناد محضری و تایید شده LSA و اساسنامه  (MoA)
  • ویزای توریستی متقاضی
  • کد رهگیری اجاره نامه
  • ارائه اسناد خارجی تاییدیه ها در صورت وجود

ما در DUBAI 724 شرکت  شما  را از راه دور ثبت می کنیم و نهایتا تمامی مدارک و مهر شرکت را به شما تحویل میدهیم. سرمایه گذاران می توانند مدارک را به صورت آنلاین ارسال کنند چرا که  برای ثبت شرکت در امارات نیازی به حضور فیزیکی نیست. تیم ما با تمامی مراجع هماهنگی های لازم را انجام میدهد و ثبت شرکت بدون دردسر و البته در کمترین زمان ممکن فرآیند را تکمیل خواهد کرد..

مدارک مورد نیار برای ثبت شرکت در دبی چیست ؟

عکس پرسنلی  سایز عکس پاسپورت
فرم درخواست
کپی پاسپورت تمامی شرکا و متقاضیان
کپی ID کارت موسسه LSA
اسناد محضری و تایید شده LSA و اساسنامه  (MoA)
ویزای توریستی متقاضی
کد رهگیری اجاره نامه
ارائه اسناد خارجی تاییدیه ها در صورت وجود

مهمترین مزیت ثبت شرکت در دبی چیست ؟

یکی از مهمترین مزایای ثبت شرکت در دبی اخذ اقامت این کشور است.

پشتیبانی دبی