• تلفن09027508585
  • ایمیلinfo@dubai724.com
  • آدرسTower plaza floor 19 Dubai
  • ساعتهای آزادمشاوره و پشتیبانی 24 ساعت
  • تلفن09027508585
  • ایمیلinfo@dubai724.com
  • آدرسTower plaza floor 19 Dubai
  • ساعتهای آزادمشاوره و پشتیبانی 24 ساعت

مشاور صادرات به دبی (امارات)

مشاور صادرات به دبی (امارات)

دبی تقریبا 70 درصد از کل واردات کشور امارات را به خود اختصاص می‌دهد. به طور کلی، کشور امارات در رتبه بیست و پنجم کشورهای دنیا از نظر صادرات قرار دارد. امارات متحده عربی و ایران نیز رابطه خوب و مطلوبی در واردات و صادرات دارند. پیش‌بینی می‌شود در سال‌های آینده هم این روند ادامه پیدا کند. البته صادرات به کشورهای خاورمیانه ازجمله امارات آن‌طور هم که انتظار می‌رود، ساده نیست. با مشاور صادرات به دبی می‌توانید این فرآیند را برای خودتان ساده‌تر کنید.

مشاور صادرات به دبی (امارات)

چرا صادرات به دبی؟

امارات متحده عربی به خاطر داشتن ثروت زیاد، چاه‌های نفت، آسمان‌خراش‌ها، هتل‌های 7 ستاره، مناطق تجاری شلوغ و البته بیابان‌های وسیع، در سطح جهانی شهرت فراوانی دارد. اما مهم‌تر از همه، موقعیت استراتژیک آن باعث شده است تا نگاه‌های زیادی از سراسر جهان به آن جلب شوند.

بنابراین اگر قصد راه‌اندازی یک تجارت صادرات-واردات در امارات متحده عربی دارید، این بهترین تصمیم شما تاکنون است. زیرا دبی در موقعیت ایده‌آلی برای انجام تجارت با بازارهای قدیمی و نوظهور در اروپا، خاورمیانه، آفریقا و آسیا قرار دارد.

در این کشور می‌توان طی یک پرواز هشت ساعته با دوسوم جمعیت جهان ارتباط برقرار کرد. ارتباطات گسترده زمینی، دریایی و هوایی نیز این موضع را تقویت می‌کنند؛ برخی از شلوغ‌ترین فرودگاه‌ها و اسکله‌های جهان در امارات هستند. همه این‌ها باعث ازدیاد نیاز به مشاور صادرات به دبی در سراسر جهان شده است.

مراحل صادرات به دبی چیست؟

خواه قصد صادرات مواد غذایی، کالاهای تولیدی یا مواد خام، الکترونیک، جواهرات یا هر چیز دیگری را داشته باشید، به مجوز تجارت واردات و صادرات دبی نیاز خواهید داشت. پنج مرحله زیر نحوه دریافت این مجوز را شرح می‌دهند.

1.      تعیین نوع فعالیت تجاری

اولین قدم برای دریافت مجوز صادرات به دبی این است که فعالیت تجاری خود را انتخاب کنید. هزاران فعالیت تجاری وجود دارند که مشاغل دبی می‌توانند از بین آن‌ها انتخاب کنند. اما شما باید دسته مجوز واردات و صادرات را برای کسب و کار خود انتخاب کنید.

2.      تعیین یک نام تجاری

نام تجاری شرکت شما برای مطابقت با قوانین نام‌گذاری کسب‌وکار در دبی باید آنچه که شرکت شما انجام می‌دهد را به‌وضوح توصیف کند. در عین حال، نباید شامل عباراتی باشد که مخالف قوانین کشور امارات تلقی می‌شوند. علاوه بر این، نام تجاری شرکت واردات و صادرات شما هم نباید مخفف اسم خود شما باشد. به عنوان مثال، صادرات کالای احمدعلی خوب است، اما صادرات AA مجاز نخواهد بود.

3.      تعیین مکان کسب و کار

انتخاب محل کسب و کار، یکی از نکات مهمی است که مورد توجه مشاور صادرات به دبی قرار می‌گیرد. بسیاری از شرکت‌ها، کسب و کار خود را به دلیل نرخ مالیات 0 و مالکیت 100 درصدی، در مناطق آزاد امارات قرار می‌دهند. علاوه بر این، استقرار شرکت در یک منطقه آزاد به این معنی است که شما هیچ‌گونه عوارض گمرکی برای صادرات به دبی پرداخت نخواهید کرد. این امر برخلاف مشاغل سرزمین اصلی است که باید 5 درصد عوارض بر صادرات بپردازند.

موقعیت مکانی شما در مرکز دبی نیز به این معنا است که به فرودگاه و بندر دریایی نزدیک هستید. همچنین در نزدیکی کسب و کارهای محلی قرار دارید که ممکن است بخواهند با شما تجارت کنند. آن‌ها بازار کالاهای صادراتی در خارج از این کشور را هم در اختیار شما قرار می‌دهند. Dubai 724 می‌تواند در مورد راه‌اندازی شرکت شما در مناطق آزاد امارات به شما مشاوره دهد و پشتیبانی لازم برای موفقیت کسب و کار شما را ارائه کند.

4.      ارائه درخواست مجوز

برای دریافت مجوز تجارت و صادرات به دبی باید فرم درخواست خود را تکمیل کنید. در طول این فرآیند باید اسناد و مدارک مختلفی را ارائه دهید. علاوه بر ارسال درخواست خود برای اخذ مجوز کسب و کار، باید هزینه‌های مربوطه را هم بپردازید. مشاور صادرات به دبی «دبی 724» می‌تواند به شما راهنمایی ارائه دهد تا تمام این مدارک را سریع‌تر تکمیل کنید.

5.      افتتاح یک حساب بانکی تجاری

دریافت مجوز برای صادرات به دبی فقط چند روز طول می‌کشد. البته اگر تمام مدارک و فرم درخواست شما مرتب و تکمیل باشند و هزینه‌ها را هم بپردازید. آخرین مرحله پس از تایید مجوز صادرات شما افتتاح حساب بانکی تجاری خواهد بود. بدین ترتیب می‌توانید نقل و انتقال مالی خود با مشتریان در امارات متحده عربی و خارج از این کشور را مدیریت کنید. این فرآیند پنج مرحله‌ای برای شروع یک تجارت صادرات به دبی معمولا بیش از چند روز طول نمی‌کشد. در عین حال، بسیاری از مشتریان Dubai 724 اغلب به زمان کمتری هم نیاز خواهند داشت.

هزینه مجوز صادرات به دبی

هزینه صدور مجوز تجارت صادرات به دبی به تعداد ویزاهایی بستگی دارد که به عنوان بخشی از درخواست خود ارائه می‌دهید. درخواست مجوز شما می‌تواند هزینه‌ای بین 12.500 تا 23.600 درهم برای تخصیص شش ویزا داشته باشد. این رقم برای صدور مجوز کسب و کار شما و هزینه‌های مرتبط است. جهت برآورد قیمت سفارشی برای تجارت واردات و صادرات و تعداد ویزاهای مورد نیاز خود، همین امروز با دبی 724 تماس بگیرید. آن‌ها به عنوان مشاور صادرات به دبی رقم دقیقی را برای هزینه صدور مجوز صادرات به امارات در اختیار شما قرار می‌دهند.

هزینه مجوز صادرات به دبی

مدارک موردنیاز برای صادرات به دبی

اگر می‌خواهید یک تجارت صادرات را در دبی راه‌اندازی کنید، باید مدارک زیر را به عنوان بخشی از فرآیند درخواست خود ارائه دهید. Dubai 724 می‌تواند شما را در تمامی مراحل جمع‌آوری این اسناد و تایید آن‌ها در برابر هر گونه اشتباه پشتیبانی کند.

  • فرم درخواست تکمیل‌شده که شرح می‌دهد کسب‌وکار شما چه فعالیتی دارد.
  • تعیین کالاهایی که امیدوار هستید به امارات صادر کنید.
  • کپی پاسپورت و عکس سایز پاسپورت
  • کپی ویزای اقامت شما
  • کپی شناسه اماراتی (در صورت وجود)

رویه‌های گمرکی صادرات به دبی

کارآفرینان زیادی وجود دارند که فعالیت‌های تجاری خود را آغاز کرده‌اند و از معافیت‌های مالیاتی و سایر مزایا در مناطق آزاد تجاری امارات بهره‌مند می‌شوند. اطلاع از قوانین برای صادرات قانونی کالا به امارات و ارائه مدارک لازم به گمرک این کشور ضروری است. از مدارکی که باید به گمرک دبی ارائه کنید، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مجوز تجارت صادر شده توسط مقامات در امارات
  • تعیین منشا کالا و مقصد آن با ارائه اسناد درخواستی
  • سفارش تحویل و فاکتورهایی که همراه کالا هستند.
  • سند اظهارنامه با جزئیات مربوط به صادرات کالا

شرکت‌هایی که علاقه‌مند به ترانزیت کالا از امارات به قلمرو اتحادیه اروپا هستند، باید شماره EORI را دریافت کنند. در این زمینه، مشاوران دبی 724 می‌توانند به شما اطلاعات و راهکارهای مفیدی ارائه دهند.

جمع‌بندی

صادرات کالاهای شما به دبی می‌تواند بسیار دشوار باشد و شامل حوادث عمده و غیرمنتظره شود. ممکن است کالاهای فاسدشدنی شما در گمرک گیر کنند، یا محدودیت‌های صادراتی جزئی را در زمان بستن سفارش خود رعایت نکرده باشید. برنامه‌ریزی دقیق اهمیت بالایی دارد و به شناخت عمیق از رویه‌ها و محدودیت‌ها تجاری امارات نیازمند است. dubai 724 شریک قابل‌اعتماد شما در زمینه واردات و صادرات به امارات متحده عربی به شمار می‌رود. ارتباطات گسترده و دهه‌ها تجربه آن‌ها، اغلب به حل‌وفصل شرایط دشوار کمک می‌کنند. دبی 724 می‌تواند مجوزهای صادرات و واردات را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای شما اخذ کند. بنابراین همین امروز با این مشاور صادرات به دبی تماس بگیرید.

پشتیبانی دبی