• تلفن09027508585
  • ایمیلinfo@dubai724.com
  • آدرسTower plaza floor 19 Dubai
  • ساعتهای آزادمشاوره و پشتیبانی 24 ساعت
  • تلفن09027508585
  • ایمیلinfo@dubai724.com
  • آدرسTower plaza floor 19 Dubai
  • ساعتهای آزادمشاوره و پشتیبانی 24 ساعت

ویزا دبی (امارات)

ویزا دبی (امارات)

ویزا دبی یکی از معتبرترین نام‌ها در امارات برای خدمات جامع و به‌روز اخذ ویزای دبی است. آن‌ها ایده‌آل‌ترین خدمات ویزا را برای سفرهای گوناگون شما ارائه می‌دهند و به شما کمک می‌کنند تا ویزای یک‌بار یا چندبار ورود به دبی را به‌صورت آنلاین دریافت کنید. تیم تخصصی این موسسه با بیش از یک دهه تجربه کار در تمام بخش‌های ویزای بازدید و مهاجرت به دبی، معتبرترین و باکیفیت‌ترین خدمات را دارد. آن‌ها ویزای مناسب را با توجه به دلایل سفرتان به شما توصیه می‌کنند. همچنین تمام مدارک لازم را جمع‌آوری خواهند کرد و تمام مراحل را تا زمان تحویل ویزای دبی به شما مدیریت می‌کنند.

برای اخذ ویزای توریستی دبی یا سایر ویزاها، همین امروز با گروه متخصص ویزا دبی در دبی 724 تماس بگیرید. ما همه ابهامات شما را از بین می‌بریم و کل فرآیند اخذ ویزای گردشگری و بازدید از دبی را به‌صورت آنلاین انجام می‌دهیم.

ویزا دبی (امارات)

چگونه برای ویزای دبی اقدام کنیم؟

متقاضیان سفر به دبی به‌راحتی می‌توانند از طریق فضای آنلاین برای دریافت ویزا اقدام کنند. پس از تعیین نوع ویزا برای سفر به دبی، مراحل قانونی زیر را تکمیل و ویزای خود را دریافت کنید.

  • پر کردن و امضای فرم درخواست ویزای دبی و ارسال آن به‌صورت آنلاین
  • بارگذاری عکس جدید به اندازه گذرنامه و با پس‌زمینه سفید
  • پیوست نمودن اسکن صفحات اول و آخر گذرنامه
  • پیوست نمودن اسکن بلیت تایید شده پرواز برگشت
  • استفاده از لینک ایمن برای پرداخت آنلاین هزینه ویزای دبی

مشاوران ویزا دبی در dubai 724 نیز بقیه کارها را انجام می‌دهند و به‌محض آماده شدن ویزای امارات متحده عربی، آن را از طریق ایمیل برای شما می‌فرستند. لطفا توجه داشته باشید که تایید ویزا تنها به تشخیص اداره مهاجرت امارات صورت می‌گیرد. بنابراین احتمال ضعیفی وجود دارد که ویزای شما تایید نشود. در این صورت، موسسه ایمیلی را برای شما ارسال می‌کند و در آن دلایل اداره مهاجرت امارات برای رد درخواست ویزای شما را شرح می‌دهد.

جدول هزینه ویزای دبی

نوع ویزاهزینه ویزای عادی دبی (3 تا 4 روز کاری)هزینه ویزای اکسپرس دبی (1 تا 2 روز کاری)
ویزای 14 روزه + بیمه360 درهم450 تا 700 درهم (بستگی به ملیت دارد)
ویزای 30 روزه یک‌بار ورود + بیمه375 درهم550 تا 800 درهم (بستگی به ملیت دارد)
ویزای 60 روزه یک‌بار ورود + بیمه650 درهم750 درهم
ویزای 90 روزه فیفا چند بار ورود امارات499 درهم599 درهم
ویزای 30 روزه چند بار ورود800 درهم1000 درهم
ویزای 60 روزه چند بار ورود1100 درهم1300 درهم
تمدید 30 روزه در داخل کشور امارات999 درهمقابل‌اجرا نیست
تمدید 60 روزه در داخل کشور امارات1250 درهمقابل‌اجرا نیست
تمدید ویزا 30 روزه899 درهمقابل‌اجرا نیست

چرا ویزا دبی را انتخاب کنیم؟

فقط ویزا دبی یک رویکرد عملی دارد تا مطمئن شود که شما در تمام مراحل درخواست آنلاین خود برای ویزای دبی، راهنمایی و کمک دریافت می‌کنید. بدین ترتیب،استرس دریافت ویزای دبی شما با ارزان‌ترین نرخ از بین می‌رود. در عین‌حال، متخصصان این موسسه مهاجرتی از دانشی عمیق در مورد انواع مختلف ویزا برخوردار هستند. از جمله این ویزاها می‌توان به ویزای توریستی امارات متحده عربی، ویزای بازدید چند بار ورود و ویزای ترانزیت اشاره کرد. بنابراین بازدید شما از دبی تا حد امکان بدون دردسر خواهد بود.

قبل از ارائه درخواست خود به ویزا دبی ، می‌توانید سوالات خود را به ‌صورت آنلاین برای ما در دبی 724 ارسال کنید. همچنین مستقیما هم می‌توانید با مشاوران ویزای dubai 724 تماس بگیرید تا مشاوره شخی ویزا به شما ارائه شود. این کار به مشتریان کمک می‌کند تا پاسخ سوالات خود را درباره ویزای دبی به‌خوبی دریافت کنند. همچنین شرایط خاص و الزامات قبل از درخواست ویزا برای ورود به دبی را کاملا درک خواهند‌ کرد.

چرا ویزا دبی را انتخاب کنیم؟

پس از دریافت ویزای دبی

پس از تایید ویزای شما، یک ایمیل با فرمت JPG یا PDF برای شما ارسال می‌شود. یک پرینت از ویزای تایید شده خود را آماده نگه دارید. زیرا ممکن است از شما خواسته شود آن را در پیشخوان مهاجرت فرودگاه نشان دهید. در عین‌حال، ویزا دبی خدمات ویزای اکسپرس را هم به کسانی که فورا به ویزای خود نیاز دارند، در عرض دو تا سه روز ارائه می‌دهد. یعنی شما میتوانید با پرداخت هزینه ای بیشتر ویزای خود را طی 2 تا 3 روز دریافت کنید .

برای استفاده از مطمئن‌ترین و ارزان‌ترین روش اخذ ویزای توریستی دبی، می‌توانید با شماره 971558409862+ تماس بگیرید. همچنین می‌توانید سوالات و ابهامات خود را در مورد ویزای دبی به آدرس ایمیل info@dubai724.com ارسال کنید.

شرایط و ضوابط ویزای امارات

لطفا توجه داشته باشید که پردازش ویزای امارات تنها با تکمیل مدارک موردنیاز و واریز پرداخت‌ها امکان‌پذیر است. تمام درخواست‌های ویزا نیز فقط برای یک‌بار ورود اعتبار دارند. بنابراین توصیه می‌شود حداقل 5 تا 7 روز قبل از ورود خود برای تهیه ویزا دبی اقدام کنید. زمان رسیدگی به ویزای دبی حداکثر پنج روز کاری (یکشنبه تا پنجشنبه) خواهدبود. بنابراین در صورتی ‌که درخواست شما توسط اداره مهاجرت امارات وصول شود، ممکن است تایید ویزای شما دو روز کاری طول بکشد.

پس از تایید ویزای شما توسط اداره مهاجرت امارات، موسسه ویزا دبی یک کپی از ویزای توریستی یا ویزای بازدید از دبی به‌صورت ایمیل برای شما ارسال خواهد کرد. شما باید از این روادید الکترونیکی پرینت بگیرید و آن را برای ارائه به بخش کنترل پاسپورت فرودگاه به همراه داشته باشید. به همراه داشتن کپی برابر با اصل ویزا لازم نیست.

شرایط و ضوابط ویزای امارات

سوالات متداول ویزا دبی

  • ویزای دبی چیست؟

ویزا مدرکی است که به یک خارجی اجازه می‌دهد وارد دبی یا امارات شود و برای مدت‌زمان مشخصی در آنجا بماند. این مدرک توسط اداره مهاجرت و تابعیت دبی صادر می‌شود.

  • آیا همه خارجی‌های مسافر دبی نیاز به ویزا دارند؟

اخذ ویزا برای ورود به دبی برای تمامی اتباع خارجی الزامی است. اما اتباع شورای همکاری خلیج‌فارس که از سلطان‌نشین عمان، پادشاهی عربستان سعودی، کویت، پادشاهی بحرین و قطر به دبی می‌آیند، از این امر مستثنا هستند.

  • ویزا هنگام ورود چیست؟

افرادی که از کشورهای خاص آمریکا، اروپا و خاور دور به دبی سفر می‌کنند، نیازی به هماهنگی قبلی برای ویزای دبی ندارند. زیرا در بدو ورود (با اعتبار یک ماه) در فرودگاه دبی به آن‌ها ویزا داده می‌شود.

  • شرایط درخواست ویزای دبی چیست؟

پر کردن صحیح فرم درخواست ویزا به همراه کپی پاسپورت شما با حداقل اعتبار شش ماه در زمان سفر به دبی و عکس در اندازه پاسپورت در زمینه سفید برای درخواست ویزای دبی الزامی است. برای اطلاعات دقیق در مورد شرایط ویزای دبی به وب‌سایت https://www.onlydubaivisa.com/visa-requirements.html مراجعه کنید.

  • چگونه باید برای ویزای دبی اقدام کنم؟

شما می‌توانید درخواست ویزای دبی خود را به همراه مدارک پشتیبان به‌صورت آنلاین ثبت کنید. همچنین می‌توانید درخواست خود را از طریق پست یا پیک به موسسه ویزا دبی ارسال کنید یا حتی برای ارسال مدارک به مرکز این موسسه مراجعه نمایید.

  • آیا شخص دیگری می‌تواند از طرف من برای ویزای دبی اقدام کند؟

دوستان یا اقوام شما که در دبی اقامت دارند، می‌توانند از طرف شما برای ویزای دبی درخواست دهند. اما آن‌ها موظف به ارائه کپی مدارکی مانند ویزای خود و همچنین پاسپورت با اعتبار حداقل سه ماه و صورت‌حساب بانکی هستند.

  • با ویزای توریستی چه مدت می‌توان در دبی ماند؟

با توجه به نوع ویزای خود، می‌توانید حداکثر تا یک دوره 90 روزه در دبی بمانید.

  • برای ویزای دبی چقدر موجودی بانکی لازم است؟

برای درخواست ویزای دبی، حداقل موجودی 3000 درهم در حساب بانکی شما الزامی خواهد بود.

پشتیبانی دبی