• تلفن09027508585
  • ایمیلinfo@dubai724.com
  • آدرسTower plaza floor 19 Dubai
  • ساعتهای آزادمشاوره و پشتیبانی 24 ساعت
  • تلفن09027508585
  • ایمیلinfo@dubai724.com
  • آدرسTower plaza floor 19 Dubai
  • ساعتهای آزادمشاوره و پشتیبانی 24 ساعت

سرمایه‌گذاری در دبی (امارات)

بازدهی بی‌نظیر، مالیات بر سود سرمایه کم و اتمسفر تجاری بسیار مطلوب، امارات متحده عربی را به چهارمین کشور برتر جهان برای سرمایه گذاری تبدیل کرده است. به لطف استراتژی مناسب توسعه و مناطق متعدد آزاد تجاری، سرمایهگذاری در دبی در مرکز توجهات قرار گرفته است.

امارات مقصد سرمایه گذاری مستقیم خارجی منتخب بیش از 70 درصد از شرکت‌های Fortune 500 است و همچنان بیش از 10 میلیارد دلار در سال به عنوان سرمایه‌گذاری خارجی به این کشور وارد می‌شود. با این حال سرمایه‌گذاری در دبی مستلزم انجام بررسی‌های لازم توسط مهاجران است. در این مقاله قصد داریم یک راهنما برای سرمایهگذاری در دبی را برای شما ارائه کنیم. با ما همراه باشید.

برای سرمایه‌گذاری در دبی ، چه چیزهایی را باید مد نظر داشته باشید؟

امارات متحده عربی به عنوان کشوری که یکی از آزادترین اقتصادها را در جریان دارد، واقعاً بهشتی برای سرمایه گذاران خارجی است. با این حال، قبل از مهاجرت به قصد سرمایهگذاری در دبی ، برخی از عوامل اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی وجود دارد که باید از آنها آگاه بود:

  • بیمه درمانی: در دبی، کارمندان ممکن است از طرف کارفرمای خود بیمه درمانی دریافت کنند. اما همه مهاجران ملزم به رعایت الزامات بیمه درمانی خصوصی در کشور امارات هستند.
  • بیمه خودرو: برای رانندگی قانونی در دبی، به بیمه شخص ثالث نیاز دارید.
  • هزینه زندگی: زندگی در دبی گران است. در کنار این مسئله، برگشت خوردن چک می‌تواند عواقب قانونی شدیدی داشته باشد.
  • مصرف الکل: مصرف الکل در دبی بسیار کنترل شده است. در امارات نوشیدن یا خرید مشروبات الکلی بدون مجوز و همچنین نوشیدن در فضاهای عمومی و حضور در ملاء عام برای کسی که تحت تاثیر الکل است، غیرقانونی است.
  • قوانین اجتماعی: برخی از مواردی که باید از آنها اجتناب کنید عبارتند از عکاسی از افراد، استفاده از دست چپ برای احوالپرسی، لباس پوشیدن نامناسب و حرکات بی ادبانه با دست.

قبل از رفتن به دبی در مورد آداب و رسوم و آداب معاشرت بیشتر بدانید تا از هزینه‌های مربوط به جریمه جلوگیری کنید!

سرمایه‌گذاری در دبی

4 گزینه سرمایه‌گذاری در دبی برای مهاجران

سرمایه‌گذاری‌های خارجی در دبی بر اساس قانون فدرال امارات متحده عربی شماره 19 که در مورد سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی است عمل می‌کنند. این قانون که در سال 2020 به‌روز شد، نحوه سرمایه‌گذاری و اینکه افراد خارجی در چه بخش‌هایی مجاز به سرمایه‌گذاری هستند را تعریف می‌کند.

با این حال، الزامات خاص از یک امارت به امارت دیگر متفاوت است.

در اینجا برخی از بهترین گزینه‌های سرمایهگذاری در دبی برای شما ارائه شده است.

سرمایه گذاری حساب‌های پس انداز و بازنشستگی

اگر قصد دارید سال‌ها در دبی اقامت کنید و به دنبال یک جایگزین سرمایه‌گذاری غیرفعال و بلند مدت هستید، سرمایه‌گذاری به صورت حساب پس انداز و بازنشستگی ممکن است برای شما مناسب باشد.

حساب‌های پس انداز بسیار کم ریسک هستند، دارایی با نقدینگی بالا را ارائه می‌دهند و می‌توانند به طور متوسط ​​4 تا 7 درصد بازده سرمایه را به شما ارائه دهند. از سوی دیگر، حساب‌های بازنشستگی نقدینگی را به صورت فوری ارائه نمی‌کنند، اما می‌توانید ریسک را با توجه به شرایط خود بهتر مدیریت کنید و از بازدهی بیشتری بهرمند شوید.

املاک و مستغلات

سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات در دبی مطمئناً مزایا و معایب خود را دارد. با این حال، اگر به دنبال بهره برداری از برنامه توسعه این شهر و رشد آتی آن هستید، سرمایه گذاری در املاک و مستغلات می‌تواند بازدهی و همچنین ثبات بالاتر و سطح پایین‌تری از ریسک سرمایه گذاری را ارائه دهد.

گزینه دیگری برای سرمایه‌گذاری در دبی وجود دارد که شما نیازی به خرید ملک ندارید. مشارکت در ساخت املاک و مستغلات یا خرید سهام شرکت‌هایی که در املاک سرمایه‌گذاری می‌کنند، راه دیگری برای سرمایه گذاری در دبی است.

سرمایه گذاری‌های تجاری

به لطف آخرین به‌روزرسانی‌های قانون سرمایه گذاری مستقیم خارجی امارات متحده عربی، اکنون زمانی عالی برای سرمایه‌گذاری در شرکت‌ها و مشاغل مستقر در دبی است. امروزه، خارجی‌های مقیم دبی می‌توانند تجارت خود را ایجاد کرده و 100% مالکیت شرکت را حفظ کنند.

با توجه به اقتصاد پر رونق دبی، پتانسیل بازدهی بالا، مالیات‌های شخصی و شرکتی پایین و برنامه‌های رشد آتی، سرمایهگذاری در دبی ممکن است بهترین سرمایه گذاری برای کارآفرینان و صاحبان مشاغل با تجربه باشد. به خصوص اکنون که دیگر نیازی به حمایت یک سهامدار عمده در امارات ندارید.

صندوق‌ها و سهام

به عنوان بخشی از طرح نوسازی مالی بورس مالی بین المللی دبی (که از سال 2008 به نام نزدک دبی (Dubai Nasdaq) شناخته می‌شود) در سال 2005 تاسیس شد.

امروزه، افراد خارجی که به دنبال سرمایه‌گذاری در سهام، صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک و اوراق قرضه هستند، می‌توانند با حداقل اسناد و مدارک و مستقیماً از طریق بازار مالی دبی (DFM) تجارت و سرمایه‌گذاری خود را آغاز کنند.

در حالی که این‌ها برخی از ساده‌ترین و سودآورترین سرمایه گذاری‌ها برای خارجی‌ها هستند، گزینه‌های بی‌پایانی برای سرمایه‌گذاری در دبی وجود دارد. سایر جایگزین‌های معتبر عبارتند از طلا، ارزهای دیجیتال، فارکس و صندوق‌های نقدی.

کلام آخر

سرمایهگذاری در دبی در چند سال اخیر در کانون توجهات قرار گرفته است و باعث شده است امارات متحده عربی کشور مقصد بسیاری از سرمایه گذاران خارجی باشد. در این مقاله به بررسی روش‌های سرمایه گذاری در دبی پرداختیم و سعی کردیم مسیرتان را  برای استفاده از بازار پررونق امارات تسهیل کنیم. نظر شما در مورد این کشور چیست؟ آیا احساس می‌کنید دبی شرایط مناسبی را برای سرمایه‌گذاری خارجی فراهم می‌کند یا خیر؟ دیدگاهتان را با ما در میان بگذارید.

پشتیبانی دبی